Miesten joukkueen taustaorganisaatio vahvistuu

7.2.2016

Muutaman kauden katsomosta pesäpalloa seuranneet Markus Sandberg ja Teemu Leinonen löivät "hynttyyt yhteen" ja päättivät alkaa viemään Rovaniemeläistä pesäpalloa eteenpäin. Tällä hetkellä he etsivät joukkueelle yhteistyökumppaneita ja heidän roolinsa tarkentuu lähempänä kesää.

Intohimoiseksi jalkapalloihmiseksi tunnustautunut Sanberg ja aikoinaan salibandykenttiä kolunnut Leinonen myöntävät ettei tie pesäpallon luo ollut "itsestäänselvyys".

"Aikanaan Heikkisen Jori pakotti ostamaan kausikortin ja lupasin tulla katsomaan yhen matsin. Taisin sinä kautena käydä katsomassa sitten kaikki pelit... Muutama kaveri pelaili ja sitä kauttahan sitä kentälle aikanaan tiensä löysi.

Samaan hengenvetoon Sandberg ja Leinonen totesivat, että katsomisen ohella tuli ajatus mieleen, että heistä voisi olla miesten joukkueelle hyötyä;

"Muutama vuosi seurailtiin edustusjoukkueen toimintaa kentän laidalta ja kuuluttamosta ja koettiin, että meistä vois olla hyötyä seuralle. Stillin Vellu kysyi toimintaan mukaan ja päätettiin tarttua haasteeseen."

Päivätyöksi Sandberg työskentelee Rovaniemen Gigantissa tavaratalopäällikkönä ja Leinonen opiskelee ammattikorkeakoulussa liiketaloutta, joten asiantuntemusta ja ammattitaitoa markkinointiin miehiltä ei varmastikkaan puutu. Jo muutamassa kuukaudessa he ovat jo saaneet paljon aikaiseksi ja mukaan on tarttunut jo sopimuksiakin.

"Yhteistyökumppaneiden kartoitus on käynnissä ja keskustelut on avattu jo useamman yrityksen kanssa. Muutama sopimuskin on jo saatu aikaiseksi, esimerkiksi Canal Digital Finland on mukana tukemassa Napapesistä!"

Loppuun vielä miehet haastavat kaikki lukijat;

"Kauden alkuun on noin neljä kuukautta aikaa ja tekemisen meininki joukkueessa näyttää hyvältä. Valmennus on saatu sille kuuluvalle tasolle kun Rannan Samuli tarttui hommaan mukaan. Samaan hengenvetoon haastetaan jokainen pesäpalloihminen tuomaan ensikauden peleihin yhden kaverin lisää, Rovaniemellä on monta potentiaalista katsojaa jotka pitää vain saada katsomaan yksi peli niin loppu onkin selvää.

Jos yrityksenne on halukas olemaan mukana kansallislajin kehityksessä Rovaniemellä, ottakaa yhteyttä meihin."

Markus Sandberg                                   Teemu Leinonen

markuss.sanberg@gmail.com               tepalein@hotmail.com