Tyte-Napa 6.8.

Leidit aloittivat härkämäisen pelikuukauden vieraspelillä Tyrnävää vastaan. Peli oli todella nopeatempoista ja Leidit vankistivat sarjan piikkipaikkaansa ottamalla puhtaan 2-0 voiton.

Leidien peli lähti terävästi ulkopelin kautta. Kotijoukkueelta Tyrnävältä ehti käydä viisi lyöjää lyömässä, kun kolme ristiä jo paloivat taululla. Sisäpelissäkin Leidit aloittivat hyvin tehden kaksi juoksua. Seuraavassa vuoroparissa ulkopelissä kuitenkin ote lipsui ja kotijoukkue kuittasi itsensä 3-2 johtoasemaan. Leidit eivät tästä häkeltyneet, vaan tasoittivat heti seuraavassa vuoroparissa ja pistivät ulkopelinsä loppu jakson ajaksi takaisin uomiinsa. Kun sisäpeliäkin aukesi vähän kolmannessa sisävuorossa, jakson loppulukemat kirjattiin lopulta Leideille 3-7.

Toisen jakson Leidit aloittivat vahvasti. Koko pelin hyvää etenemistä näyttänyt Armi löi itsensä kentälle ja Jutta asteli lyömään. Tiukka lyönti kolmosluukusta läpi ja Armi sai rullailla ykköseltä kotiin ja Jutta pääsi itse kiertämään kunnarin! Vuoroparin toisesta läpilyönnistä vastasi Tiina, jonka bravuurilyönti upposi kakkosjatkeelta läpi ja Heidi sekä Hanna saivat rullailla kotipesän turviin. Ensimmäisen vuoron jälkeen taululla loisti lukemat 1-6 Leideille. Loppu jaksolla Leidit nakuttivat tauluun juoksun per vuoropari ja kun kotijoukkue pidettiin nollilla, loppui jakso Leidien voittoon juoksuin 1-9 ja koko ottelu jaksoin 0-2!

Ottelun tilastot (lyödyt/tuodut):

Juulia 0/2, Armi 0/5, Jutta 1+1/3, Heidi 4/2, Hanna 5/1, Eira 1/0, Maria 0/0, Assi 0/0, Mirva 0/2, Tarja 0/0, Jasmin 1/1 ja Tiina 2/0. vapaat 1.