Tervetuloa junioreiden toimintaan!

Junioritoiminta on kasvavan seuramme yksi kehittämisen kärjistä nyt ja tulevina vuosina. Tavoitteenamme on kasvattaa ja vakauttaa junioritoimintaa alueellamme. Tähän tavoitteeseen päästään yhteisen tekemisen ja laadukkaan valmennuksen avulla. Napapiirin Pesis Team ry tahtotilana on olla saavutettava, avoin ja kaikille kansallislajimme lajiharjoittelun takaava seura. Pyrimme pitämään lajin saavutettavana myös kustannusten näkökulmasta, jotta kaikilla oli mahdollisuus harrastaa.

Lajiin tutustuminen

Jos pesäpallo kiinnostaa ja haluat päästä kokeilemaan sitä, pesäpalloon pääsee tutustumaan mm. alkukesäisin järjestettävässä pesiskoulussa (F/G-ikäiset). Pesiskoulusta voi halutessaan edetä juniorijoukkueisiin. Vanhemmat pelaajat voivat tulla suoraan mukaan joukkueen toimintaan.

Myös treenikauden aikana lajiin pääsee tutustumaan, voit tulla mukaan joukkueen treeneihin kokeilemaan lajia, ilmoitathan etukäteen tulostasi niin tiedämme odottaa sinua!

Jo pienilläkin varusteilla pääsee pesistä pelaamaan, sillä ei tarvita kuin maila, pallo ja räpylä. Tärkein kuitenkin kaikista on laadukas kypärä, suuren merkityksen turvaväline. Aluksi ei tarvitse mukaan kuin hyvän mielen ja ulkoliikuntavarusteet, pesäpallovälineet saa seuralta lainata.

Joukkueemme vuonna 2023

Juniorijoukkueisiin otetaan mukaan lisää pelaajia, tervetuloa mukaan iloiseen joukkoomme! Kaikissa joukkueissamme on sekä poikia että tyttöjä samassa joukkueessa. Kesällä juniorijoukkueet osallistuvat pesisleireille, jossa Napapesiksen junnut kilpailevat ikäryhmäjoukkueidensa sarjassa. Leirien lisäksi E- ja D-juniorit pelaavat aluesarjaa.

F-G juniorit v. 2014-2017 syntyneet

Napapesiksen F/G-junnut on vasta kasattu joukkue, joka ottaa innolla uusia pelaajia mukaansa. Treenaamme kerran viikossa ja opettelemme pesiksen perustaitoja ilon ja leikin kautta. Meidän joukkueessa jokainen saa olla sellainen kuin on ja pyrimme kääntämään sen meidän joukkueen vahvuudeksi.

To 17:15.18:15 Syväsenvaaran koulu

E-juniorit  v. 2012-2013 syntyneet

Ti 17-18:30 Syväsenvaaran koulu

Su 16-17 Ounashalli

D-juniorit v. 2010-2011 syntyneet

D-juniorit ovat 2010-2011 syntyneitä poikia ja tyttöjä Joukkue on ollut kasassa syksystä 2021 eli menossa on toinen kausi. Harjoittelemme 2-3 kertaa viikossa, vähän riippuen peleistä sillä pelaamme pohjoisen aluesarjaa D:n pelisarjassa. Lisäksi kesällä osallistumme sekä alueleirille (Kempeleessä) että valtakunnalliselle leirille (Joensuussa).

To 18:30-20 Syväsenvaaran koulu

Su 16-17 Ounashalli