Tietoa meistä

Napapiirin Pesis-Team ry on perustettu vuonna 1998 ja seuran toiminnassa on nykypäivänä mukana noin 300 henkiöä.  Kesäisin seuran toiminta keskittyy pääasiassa Korkalovaaran Pallokentälle. Talvikaudella harjoituksia järjestetään Ounashallissa sekä koulujen liikuntasaleissa.

Kilpailullista puolta seurassa edustaa miesten ja naisten joukkueet suomensarjoissa ja maakuntasarjoissa. Nuorimpien junioreiden osalta seuralla on kilpailutoimintaa D-junioreista eli 13- vuotiaista aina G-junioreihin eli 6-vuotiaisiin asti. Juniorit pelaavat Pesäpalloliiton alaisissa pohjoisen alueen juniorisarjoissa sekä osallistuvat kesän aikana turnauksiin eli pesisleireille eri puolilla Suomea.

Joukkueiden toiminnan lisäksi seura järjestää alkukesällä pesiskoulun niin lapsille kuin aikuisillekin, joissa opetetaan pesiksen perustaitoja.

Aikuisille pesiskoulua on tarjolla myös talvisin. Aikuisten harrastapesiksestä pääsee nauttimaan myös seuran järjestämässä pesispuulaakissa, jossa vuosittain on nähty kisaavan niin noin  kymmenkunta joukkuetta.  Kerääpä kaveripiiristä tai vaikka työpaikalta porukka ja suuntaa kentälle!

Pääosan esittäjien eli pelaajien lisäksi ei sovi unohtaa, että otteluiden järjestämiseen tarvitaan paljon toimijoita kuten esimerkiksi kirjuri ja tuomarit. Seuramme järjestää koulutusta toimijoille ja mukaan pääsee kaikki halukkaat kykynsä mukaan!

Seuralla on tarjota myös pesiskokeiluja esim. työpaikkojen virkistyspäiville tai vaikka synttärijuhliin.

Jos pesiskärpänen puraisi, otahan rohkiasti meihin yhteyttä!

Napapiirin Pesis
info@napapiirinpesis.fi