Jäsenet

Jäsensivuilta pääset päivittämään jäsentietosi ja saat kätevästi yhteyden seuran toimihenkilöihin. Jäsentietojen käsittelystä ja rekisteröinnistä kerromme tarkemmin selosteessamme, jonka löydät alempaa sivulta.  Jäsenasioista vastaa jäsensihteeri:

Satu Satta

napapiiri.pesis@gmail.com

Liittyminen jäseneksi ja jäsenmaksu

Jäsenmaksu kaudelle 2024 on 35 €/henkilö.

Jäsenmaksutiedot lähetetään sähköpostitse jäsenhakemuksesi saapumisen jälkeen. Alla olevasta painikkeesta pääset täyttämään jäsenhakemusta. Kun jäsentietosi ja -maksusi ovat kunnossa saat sähköisen jäsenkortin, jolla pääset hyödyntämään jäsenedut. Tervetuloa mukaan maailman pohjoisimman pesisseuran pariin. Muistathan myös että jos jäsenetietoihisi tulee muutoksia niin ilmoita niistä myös meille, niin saamme rekisterin pidettyä ajantasaisena.

ETUSI JÄSENKORTILLA 1.2.2024-31.1.2025

Seuran runkosarjan kotipeleihin vapaa sisäänpääsy

Easy Fit: asiakkuus ilman aloitusmaksua. Alennus Platina, Kulta ja Hopea -valmennuspaketeista -10%

Gigantti Rovaniemi: puhelintarvikkeet -10 %

Loft Cafe, Napapiiri: erikoiskahvit -10%

Neste Erottaja: autopesut -10 %

A-Katsastus Oy Rovaniemen toimipisteissä Henkilö ja pakettiautot alle 3500kg katsastus+lakisääteiset mittaukset 50€

Rova-Sisustus Oy: Nordic Tile -laatat -20%, Sokeva ja Jalmeri maalaustyövälineet -20%. Ei koske tarjouksessa olevia tuotteita.

Ravintola Feenix  lounasbuffet hintaan 13,50e. Normaali hinta 15,00e

Ainagolf Rovaniemi: Kokonaistilauksesta -15%

Choco Deli: suklaatuotteet -10 %

Seuran jäsenkirje 2024

Huikea pesäpallovuosi 2023 alkaa olla taputeltu ja Napapiirin Pesis-Team voikin ylpeänä muistella menneitä. Edeltävällä kaudella Korkalovaaran pallokentällä rikottiin useamman kerran yleisöennätyksiä ja kotipeleissä tunnelma oli vertaansa vailla. Talvikausi on lähtenyt lupaavasti käyntiin ja kaikki seuran joukkueet harjoittelevat parhaillaan tulevaa pesiskesää varten. Erityisen ilahduttavaa on ollut seurata Napapiirin Pesis-Teamin junioreiden iloa ja kehittymistä. Tällä hetkellä seuran toiminnassa on peräti neljä juniorijoukkuetta. Naisten ja miesten joukkueet nähdään kesällä edelleen maakuntasarjassa ja suomensarjassa. Kilpailutoiminnan lisäksi aikuisten harrastepesis on jatkanut toimintaa myös talvikaudella mahdollistaen kaikkien lajista innostuneiden henkilöiden ympärivuotisen harjoittelun. Mukavasti rullaava harjoituskausi enteilee jännittävää pelikautta kaikille seuran joukkueille ja kannustajille.

Seuran omien kotipelien lisäksi kesällä 2024 päästään seuraamaan myös miesten Superpesistä, kun Pattijoen Urheilijat pelaa kotipelinsä Vimpelin Vetoa vastaan Rovaniemellä 6.7.2024. Edellisen kerran miesten Superpesistä pelattiin Rovaniemellä vuonna 2020, joten tätä harvinaista paikallista ottelutapahtumaa ei kannata jättää välistä.

Viime lokakuussa seuran vuosikokouksen yhteydessä Napapiirin Pesis-Team ry valitsi uuden hallituksen kaudelle 2023-2024. Kuluvalla kaudella hallituksesta löytyy seurakonkareiden lisäksi myös uusia henkilöitä. Hallituksen toimintaan ja kuulumisiin palataan tarkemmin vielä kevään aikana.

Hallituksen kokoonpano ja jäsenten roolit seurassa kaudella 2023-2024:

Niina Nurmela, puheenjohtaja

Markus Sandberg, varapuheenjohtaja & taloudenhoitaja

Kaisla Nenonen, sihteeri

Juhani Niskavaara, harrastevastaava

Tomi Heino

Hallituksen varajäsenet

Veli-Pekka Still, valmennuspäällikkö

Maria Kotakorva

Lisäksi seuran jäsensihteerinä jatkaa Satu Satta.