Aikuisten Pesiskoulu

Kesä 2024

Mitä pesiskoulussa tehdään:

Harjoituksissa käydään läpi pesiksen lajitaitoja, kuten heitto-, lyönti- ja kiinniottotekniikat. Lisäksi käydään läpi sääntöjä sekä pureudutaan hiukan myös taktiikkaan sekä tottakai pelataan pesistä. Et välttämättä tarvitse omia välineitä vaan pallot, mailat ja räpylät löytyvät Napapesiksen puolesta. Tarvitset vain urheilullisen ulkoiluvarustuksen. Aikuisten pesiskoulu on erinomainen vaihtoehto työpaikkaliikuntaan, sillä pesis jos mikä on vahvasti tiimityötä!

Milloin pesiskoulu alkaa ja mikä on aikataulu:

Pesiskoulu starttaa 27.5.2024 ja jatkuu 22.7.2024 asti.

Harjoitukset ovat maanantaisin klo 18.00-21.00 kolmessa taitotasot huomioivassa ryhmässä. Lisäksi pelipäivät 15.6. ja 13.7.

Harjoituksen kesto/ryhmä on 30min (lajia palveleva omatoiminen alkulämmittely, johon saat ohjeet) + 1h (ohjattu lajitoiminta). Harjoitukset pidetään Korkalovaaran pallokentällä, hiekkatekonurmella. Pesiskoulun jälkeen on mahdollista hypätä mukaan pesispuulaakiin, joka alkaa heinäkuun lopulla.

Kuinka paljon pesiskoulu maksaa:

• Napapesiksen jäsenille pesiskoulu 60 e koko kesäkausi.
  • Jos et ole Napapesiksen jäsen pesiskoulun hinta on 75 e.

Lisäksi 11.5 € pesäpallon harrastelisenssi, joka jokaisen osallistujan täytyy lunastaa, jotta voi harrastaa harrastepesäpalloa seurassa. Harrastelisenssi ostetaan Suomisport-sivustolta ja ostoksille pääset tästä.   (Avautuu Suomisport.fi sivustolle)

Lisenssin osto-ohje löytyy täältä:

Jos haluat liittyä Napapesiksen jäseneksi voit tehdä sen täältä.  Jäsenyyden hinta on 35 e. Jäsenenä pääset pääset hyödyntämään kaikki rahanarvoiset jäsenetumme ja -alennukset yhteistyöyrityksissämme! Maailman pohjoisimman pesiksen jäsenyys siis kannattaa! Katso jäsenedut tästä

Mitä pesiskoulumaksulla saa:

• Yksitoista harjoituskertaa joista kaksi pelipäivää
  • Ohjatut lajitreenit kerran viikossa.
  • Ohjelman ja ohjeet omatoimiseen alkulämmittelyyn.
  • Pesiskoulumaksulla kuittaat myös kenttämaksun, ja pääset pelaamaan Korkalovaaran pesiskentälle hiekkatekonurmelle.
  • Hinta sisältää tottakai myös pesäpallovälineet treeneihin, joten omia ei tarvitse ostaa.

Pesiskoulumaksu ei sisällä vakuutusta, vakuutuksen voi ostaa halutessaan pesäpalloliiton lisenssikaupasta samalla, kun lunastetaan harrastelisenssi

Miten ilmoittaudutaan:

Ilmoittaudu alla olevalla ilmoittautumislomakkeella mukaan iloiseen joukkoomme. Ilmoittatuminen vain netissä! Mukaan otetaan 90 ensin ilmoittautunutta. Ilmoittautuminen on auki 24.5.2024 asti.

Pesiskoulun yhteyshenkilö:
Juhani Niskavaara
juhani_niskavaara@hotmail.com

Ilmoittaudu mukaan pian
- pohjoisen pesishuuman kasvaessa pesiskoulupaikat viedään käsistä!

Taitotasoni on:
Olen Napa-Pesiksen jäsen