Uuden puheenjohtajan terveisiä

22.11.2017

Tervehdys oi kansallispelimme kannattaja!

Jälleen on se aika vuodesta kun seuran toimintaa uudistetaan uudella hallituksella. Kiitän saamastani luottamuksesta puheenjohtajavalinnassa. Olen ottanut vastaan seuran puheenjohtajuuden marraskuun alusta ja koonnut uuden hallituksen sekä vanhoista seura-aktiiveista että uusista jäsenistä. Seuran yhteystietosivuilta löydät hallituksen kokoonpanon vastuualueineen ja yhteystietoineen. Olethan rohkeasti yhteydessä jos kysyttävää ilmenee.

Toiminnallisesti kulunut kesä oli pesäpalloa täynnä. Sarjapelien lisäksi järjestettäväksemme annettu D-junioiden alueleiri onnistui loistavasti. Kiitokset jälleen kerran ahkerille talkoolaisille panoksestanne!
Toimintaa on ollut myös Korkalovaaran kentällä jonne on pitkän odotuksen jälkeen nousemassa kentän arvoinen katsomo. Kiitos siitä Jukka Hartikaisen sekä talkootiimin.

Menestystä kilpailullisesti saavuttivat D-juniorit leirimenestyksillään ja NapaLeidit, jotka nousivat sarjatasoa ylemmäs maakuntasarjasta. Ensi kesänä nautitaan suomensarjaa myös naisten osalta Korkalovaaran pesispyhätön uusilla penkeillä.

Seuran selkeitä tavoitteita tulevalle kaudelle ovat juniorimäärien kasvattaminen ja yhteistyön luominen muiden seurojen kanssa. Seurana meidän tulee luoda mahdollisimman hyvät puitteet lajin harrastamiselle ja toiminnan jatkuvuudelle. Siinä emme yksin tule pärjäämään vaan tarvimme koko Lapin pesäpalloperheen yhteistyötä. Yhteistyökuvioita tulemme tiivistämään jotta saamme seuraamme koulutettua lisää vetäjiä ja osaavia valmentajia. Siten turvaamme toiminnan jatkuvuuden.

Kaikista tärkeintä kuitenkin seuran olemassaolon kannalta on yhteistyö kotien ja pelaajien kanssa. Ilman kotien tukea toiminnallamme ei olisi pohjaa. Pidetään yhdessä tulevanakin vuonna kansallispelimme mainetta yllä ja pelataan maailman pohjoisinta pesistä!

"Kioskitäti"
Lehtisen Soili