Puheenjohtajan terveiset 5.9.2015

5.9.2015

Tervehdys pesäpalloväki!

Kiivas pesäpallokausi alkaa olla jo lopuillaan ja on aika päättää kausi. Kesä on ollut todella haastava pesäpalloilulle kelien suhteen. Onko ollut montaakaan peliä ettei olisi vettä satanut? Mutta se ei ole pelejä eikä tunnelmaa latistanut. Joukkueemme ovat suoriutuneet kauden otteluista mallikkaasti.

Historian lehti on kääntynyt kun seuramme naisten joukkue lähes 20 vuoden tauon jälkeen on pelannut. Naiset pelasivat maakuntasarjassa ja hoitivat homman mallikkaasti. Naisten peleissä on aina oma sykkeensä!

Miesten suomisarjan joukkue hoiti hommansa myös totutulla rutiinilla. Joukkue esitti hyviä suorituksia, välillä oli ylä- ja alamäkeä. Tämä kuuluu pelin luonteeseen.

Miesten maakuntasarjan joukkueessa saivat uudet nuoret tulokkaat kokeilla siipiään. Huomattiin että uusia "pelimiehiä" on tulossa.

Kun kentällä oli seuramme juniorit niin vauhtia ja vaarallisia tilanteita ei puuttunut. Junioreiden peleissä on aina omanlaista sykettä joka tarttuu niin valmentajiin kun yleisöönkin. Kesän aikana käydyiltä juniorileireiltä on tullut paljon positiivista palautetta. Näissä porukoista uudet "pelimiehet" tulee!

Ei pidä unohtaa pesiskouluja (lapset ja aikuiset) eikä puulaakipesistä. Pesiskouluilla ja puulaakipesiksellä on iso merkitys lajin kannalta. Puulaakissa voi "vanhat pelimiehet" verestellä pesistaitojaan. Pesiskouluista nousee lajin pariin aina uusia harrastajia.

Kaikille joukkueenjohtajille, valmentajille, pelinjohtajille, huoltajille, kanttiinin pitäjille yms. esitän seuran puolesta isot kiitokset tekemästänne pyyteettömästä työstä kauden aikana. Ilman teitä homma ei pyörisi! Isot kiitokset myös pelaajien äideille, isille, vaimoille, miehille, tyttöystäville, pokaystäville, mummoille, vaareille, yhteistyökumppaneille ja kaikille tukijoukoille jotka ovat kannustaneet joukkueitamme ja tukeneet heitä näin loistavan harrastuksen parissa.

Syysvuosikokous ja päättäjäisristeily

Syysvuosikokous ja kauden päättäjäiset pidetään 19.9.2015 klo 15.00 jokilaiva Kemijoen Helmellä Lainaanrannan laiturissa. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Päättäjäisissä palkitaan joukkueiden jäsenet. Päälle juodaan seuran tarjoamat kakkukahvit. Lapsille on tarjolla mehua.

Kauden päättäjäisristeily lähtee Lainaanrannan laiturista 19.9.2015 klo 19.00. Risteilyn hinta on 35 €/henkilö. Hinta sisältää risteilyn ja buffet-pöydän jossa on erilaisia salaatteja, makkaroita, yms. Kokemuksesta voin sanoa että pöytä on hyvä ja kattava! Risteilyllä elävästä musiikista huolehtii paikallinen bändi. Risteily järjestetään jos ilmoittautuneita on riittävästi.

Järjestelyjen ja tarjoilun vuoksi molempiin on ilmoittauduttava 12.9.2015 mennessä seuramme nettisivuilta. Linkki ilmoittautumiseen; http://napa-pesis.sporttisaitti.com/

Toivon runsasta osanottoa molempiin tilaisuuksiin!

Lopuksi puheenjohtajana kiitän kaikkia seuramme jäseniä, yhteistyökumppaneita ja hallituksen jäseniä kuluvasta vuodesta. On ollut etuoikeutettua toimia näiden loistavien henkilöiden kanssa.

Päättäjäisissä tavataan!

Aulis Tervonen