Napapesis ja Rovaniemen Palloseura yhteistyöhön!

26.5.2016

Joukkueiden kapteenit Antti Okkonen ja Juhani Niskavaara

Rovaniemeläinen pesäpalloilu otti jälleen yhden askeleen eteenpäin kun Napapesis ja Rovaniemen Palloseura aloittivat yhteistyön keskenään! Joukkueiden kapteenit Antti Okkonen ja Juhani Niskavaara kävivät keskuskentällä tutustumassa toisiinsa yhteistyön merkeissä.
Yhteistyön ensimmäisenä osoituksena Rovaniemen Palloseura ja Napapesis kutsuvat kaikki RoPS:in otteluita seuraavat katsomaan sunnuntaina 29.5 kello 15:00 pesäpalloa korkalovaaran pallokentälle jossa Napapesis kohtaa kotiottelussa Sotkamon Jymyn! Otteluun ilmainen sisäänpääsy lauantaina pelattavan huippumatsin RoPS-SJK pelin lipulla ja RoPS:in kausikortilla! Napapesis toivottaa kaikki jalkapallon ystävät lämpimästi tervetulleeksi seuraamaan kansallispeliämme!
Nähtäväksi jää tarttuvatko RoPS:in veikkausliigapelaajat vielä tänä kesänä pesäpallomailaan...